Обмін та повернення

Ви можете повернути або обміняти товар згідно Закону «Про захист прав споживачів»

В яких випадках Ви можете це зробити, якщо товар:

  • не відповідає Вашим очікуванням.
  • не підходить Вам за розміром чи кольором. 
  • не відповідає фото чи опису на сайті.
  • неналежної якості.

Зробити це можна протягом 14 днів після отримання товару Покупцем та за наступних умов:

  • Товар не був вживаний, відсутні сліди використання – подряпини, плями, потертості і т.п.
  • Товар укомплектований, має фабричну упаковку.
  • Збережені ярлики та заводське маркування.
  •  Товар не втратив споживчі властивості та має товарний вигляд.

Обмін та повернення відбуваються за попередньою домовленістю з менеджером, а також за рахунок Покупця. Якщо повернення чи обмін обумовлені неналежною якістю товару, його невідповідністю з заявленими характеристиками на сайті -  транспортні витрати покриває Продавець.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.