Ви можете повернути або обміняти товар згідно Закону «Про захист прав споживачів»
В яких випадках Ви можете це зробити, якщо товар:
- не відповідає Вашим очікуванням.
- не підходить Вам за розміром чи кольором.
- не відповідає фото чи опису на сайті.
- неналежної якості.
Зробити це можна протягом 14 днів після отримання товару Покупцем та за наступних умов:
- Товар не був вживаний, відсутні сліди використання – подряпини, плями, потертості і т.п.
- Товар укомплектований, має фабричну упаковку.
- Збережені ярлики та заводське маркування.
- Товар не втратив споживчі властивості та має товарний вигляд.
Обмін та повернення відбуваються за попередньою домовленістю з менеджером, а також за рахунок Покупця. Якщо повернення чи обмін обумовлені неналежною якістю товару, його невідповідністю з заявленими характеристиками на сайті - транспортні витрати покриває Продавець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.